vasárnap, október 26, 2014

1. Évad ; 3. Fejezet: A szeme

Sziasztok. Itt lenne a 3. Fejezet, remélem tetszeni fog. Előre is bocsánat hogy ha, van benne helyes írási hiba. De nagyon fáradt, vagyok/voltam. De remélem így is, tetszeni fog nektek.  

                                                                             ZENE                                                                             -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Minden hol sötétség, semmi hang. Kivéve a lábaim, alatt lévő ágak ropogása ahogy rájuk lépek. Egye-talán hol vagyok, és hogy kerültem ide? Lépteket hallottam, magam mögött és egy, szuszogást éreztem a nyakamnál. Levegőt se mertem venni, annyira féltem. Erőt véve magamhoz, csukott szemmel megfordultam. De nem merem kinyitni, a szemeim. Egy simítást éreztem az, arcomon. Libabőrös lettem,'ahogy az érdes kéz az arcom hozz ért. - Isabella. - hallottam meg, egy rekedtes hangot. Lassan kinyitottam a szemeim, és nem hittem a szememnek. Andy-vel találtam magam, szembe és a szeme, korom fekete volt…  
                                                                            ***
Hirtelen fölriadtam, és gyorsan vettem a levegőt. A kezem izzadt. A telefonom hirtelen, csipogni kezdett. Megnéztem és egy üzenetem volt Jake-töl.          Sóhajtottam egyet, és lementem. A konyhába mentem, és mindenki már az asztalnál ült. Jake intett hogy, üljek le mellé. Oda sétáltam és leültem. Elkezdtünk enni, de én nem bírtam sokat enni. Mert egy folytában, az álmomon rágódtam. Furcsa mód Andy se, volt az a beszédes fajta most. Pedig azt hallottam, róla hogy szeret beszélni. - Bocsi srácok, de nem vagyok éhes. - álltam föl az, asztaltól. - Nem baj. Akkor menjél föl ha gondolod, és aludj. - mondta kedvesen Jake. - Rendben. Jó éjt. - köszöntem el és, felmentem a szobámba. Törölkőzött magamhoz, véve mentem be a saját fürdőmbe. Levetköztem és be álltam a, zuhany alá. Gyorsan hajat mostam, és letusoltam. Törölközött magam köré, csavartam. S kimentem a, szobámba és felvettem a pizsamámat. Az ágyamhoz csoszogtam, és a takaró alá bújtam. Addig forgólodtam, hogy inkább úgy döntöttem hogy, le megyek. Bele léptem a papucsomba, és lementem. A konyhába Ashley-t láttam meg a pultnak dőlve.    -Szia. - köszönt. - Szia. - köszöntem vissza. - Nem tudsz aludni? - kérdezte és leült egy, székre. Én is leültem, mellé. - Nem. Te se  tudsz? - fordultam felé. - Nem. - rázta a fejét. Nem szóltunk többet, így beállt az a kínos csend. Ash felállt és egy, Sziával elment. - Ash várj! - szóltam utána. - Igen? - fordult vissza. - Kérdezhetek valamit? - tetten fel, félve a kérdést. - Persze. - mosolygott, és leült a lépcsőre. - Volt egy különös álmom -bólogatott- és az volt hogy Andy-nek. A szeme tiszta fekete volt.
- Hát öhmm, nem tudom biztos csak, valami. Horrort néztél, előtte este. - mondta gyorsan, és felállt a lépcsőről. S felrohant, megszólalni se tudtam olyan gyorsan történt. Értetlenül néztem utána. Föl mentem a szobámba, és az ágyamba dőlve hamar, álom jött a szememre.
––––––––––––––––––––––––––––––––––—–––––––––––––––––––––––––––––––––—–––––––––– 
Sziasztok még egy, valamit szeretnék mondani vagy inkább kérni.  

2 megjegyzés:

  1. Gyorsan köviiiit!!!! *....* Annyir kíváncsi vagyok már Andy szeméree isss. :DD

    VálaszTörlés
  2. Rendben siettek, vele amennyire csak tudok.

    VálaszTörlés