szombat, november 15, 2014

1. Évad ; 6. Fejezet: Ájulás! .

A stúdióban voltunk, én egy széken ültem és néztem ki a fejemből. A fiúk meg valami, új számról beszéltek. Én már kezdtem unalmasnak találni hogy, itt ülök és közben azt nézem hogy ezek a marhák, egy szám miatt veszekednek.      
- Srácok én nekem nagyon fontos, lenne egy wc mert ha nem megyek ki. Egy percen belül! Pisit fogtok, föl mosni. - mondtam . Mindegyik olyan gyorsan, kapta ide a fejét mint a szél.             - Hát ha gondolod Andy, el megy megmutatni hol a wc. - vakargata a tarkoját, Jake. S, az előbb említett személyre mutatott. Bólintottam, és Andy fölállt a székéből. 

- Nem jössz? - fordult vissza Andy. 
- De megyek, csak elbambultam. - ráztam meg a fejem. Fölálltam és követem, végig a folyóson. Hirtelen megállt és, én meg a nagy balfék, aki sose figyel előre bele ütkőztem a mellkasába.  
- Bocsi. Nem akartam csak, nem.... - kezdtem bele a, bocsánat kérésbe.  
- Semmi baj! - szakított félbe, Andy és rám mosolygott. Azt hittem mentem, elolvadok attól a mosolytól. Mi van velem? Én ezelőtt hogy a fiúkhoz költöztem, sose mondtam ilyet, vagy ez esetbe gondoltam. Nem tudom mivan velem, de az biztos hogy Andy-nek, köze van hozzá. 
- Bella hahó! - lengette meg a kezét, az arcom előtt Andy. 
- Mi? Bocsi, csak el gondolkoztam. - ráztam meg a fejem. 
- Rendben. Akkor itt van, a WC. - mutatott maga mellé.  
- Köszönöm. - mosolyogtam rá. 
- Nincs mit. Várjalak meg, vagy vissza találsz? - kérdezte mosolyogva.  
- Persze, vissza találok. Nyugodtan vissza, mehetsz.  
- Oké. Akkor szia. 
- Szia. - mentem be a mosdóba. A tükörhöz sétáltam, és a kézmósóra támaszkodtam. Nem kelett pisilnem, csak valami indok kelett hogy, egyedül legyek a gondolataimal. Amikből nincs kevés, és ezekkel csak magamat terhelem, ha nem gondolkozok el. De még így is vannak, meg válaszolatlan, nem is kevés. Mint például, mikor Ash-től meg kérdeztem, Andy fekete szemét az álmomból.        Meg ma reggel is, nagyon különösek voltak. Abban mindenél jobban, biztos vagyok hogy titkolnak valamit előlem. Amihez száz százalék hogy Andy-nek köze van. Ez már sok nekem! 
 Fájni kezdett a fejem, ezért meg támaszkodtam a másik kezemmel, a falon. Megnyitottam a csapot, és locsoltam egy kis vízet az arcomra. Nem javult semmit a, fej fájásom ha nem, még rosszabbul lettem. Elkezdtem szédülni és, minden elmosodni körülöttem. Fal mentén elkezdtem menni, közben a korlátba kapaszkodtam, ami ott volt. Már majdnem az ajtónál, voltam mikor össze estem. S, minden elsötétült körülöttem.  
                                     ~Jake Pitts szemszöge~ 
 Bella már majdnem egy fél órája, nem jött vissza. Kezdem már aggódni miatta, nem bírnám ki hogy ha valami, baja esne. 
- Srácok, szerintem megyek megnézem Bellát. - álltam fel. Mindenki egy 'Oké'-val, le is tudta az egészet, és csinálták tovább a dolgukat. Kisétáltam a folyósora, és a WC-hez mentem. Mikor oda értem, kopogtattam és beszóltam.  
- Bella, jól vagy?! Nem jött válasz, ezért újra kopogtam de semmi. Óvatosan lenyomtam a kilincset, és bementem. Ami oda bent várt rám, az lessokolt. Bella eszeméletlenül, feküdt a földön. Oda siettem, hozzá. S, elkezdtem pofozgatni, persze óvatosan. Semmi se történt.   
- Kérlek kelj fel! - kezdtem be pánikolni. Mindent csináltam ami az eszembe jutott, de semmit se hatott. 
-SRÁCOK! - kiáltottam a tőbbieknek. Lábak dobogását hallotam, amiből arra következtettem, hogy futnak. 
- Jésusom! - álltak meg a fiúk, az ajtóban. 
- HÍVJÁTOK A MENTŐKET! - kiáltottam könnyes szemekkel. Jinxx gyorsan elő kapta, a telefonját és hívta a mentőket. Többiek oda jöttek és, le ültek mellém. Szorosan magamhoz húztam, Isát és potyogtak közben a könnyeim. Tudom nem férfias sírni, de Bella mégis csak a "húgom". S, nem szeretném hogy ha baja esne. Oda hajoltam a füléhez, és ezt suttogtam bele;  
- Ne add fel! Te vagy aki, csak számít nekem, és akire számíthatok.                                                
                                                                  ############    
SSziasztok itt lenne, az új rész remélem tetszik, ha igen akkor alúl ott van a 'Tetszik' gomb.  
Ha gondoljátok alúl Iratkozzatok fel, és Kommenteljetek! 

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon tetszik a blogod, eléggé sajnálom, hogy ilyen keveset írsz... Engem egy kicsit zavarnak a helyesírási hibák, szerintem oda figyelhetnél rá! (amúgy a "fejlécrendelésednél" találtam meg a blogod)

    Amida

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm hogy tetszik, rendben oda fogok figyelni a helyesírásra

    VálaszTörlés
  3. Ugye ide kérted a kritikát? :D
    Na!
    1. Kicsit valahogy lapos a sztori, úgyhogy remélem, hogy majd lesz valami izgalom mondjuk a mentőben. Tényleg írhatnál egyszerre picit többet. :D A helyesírás engem is irritál, de az javuló tendenciában van. Egyébként az alapötlet jó, bár kicsit sablonos. Az Andy szemével kapcsolatos cuccok jók. Am egész jó a sztori, nem nagyon tudok rá kritikát mondani, bár agyonfényezni se lehet. :p

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, a kiritikát :D A történet tudom hogy még, lapos de hamarosan "beindul", csak ez olyan bevezető úgy mond a sztoriba. Ami a helyesírást iletti, most már jobban figyelek rá. S, mindig át fogom olvasni amit írok de, attól még biztos be-be csúszik, egy két hiba! Mégegyszer köszönöm! :)

    VálaszTörlés